Zkušenosti s aliexpress..

..aneb jak nenaletět

Krátká recenze

Všichni chceme nakoupit co nejvýhodněji, proto nejnižší nabízená cena, nikdy není nejdůležitějším kritériem pro nákup! Aneb nejsme tak bohatí, abychom si mohli dovolit kupovat levné věci..

Pokud se budete držet těchto zásad, je nakupování na aliexpress naprosto bezpečné a bezproblémové!



Příklady podvodů:

Sám aliexpress popsal nejčastější způsoby podvodů a mezi nimi známé podvodné USB Flash disky a paměťové karty. Ty jsou upraveny tak, aby lhaly operačnímu systému o pravé velikostní kapacitě čipu - to má za důsledek, že jakmile dosáhnete kapacity čipu, začnete ztrácet data. Druhá možnost je, že si objednáte vysokorychlostní flash disk, ale prodejce Vám zašle bez Vaší znalosti, pomalý.

Pokud by Vám prodejce dal odkaz na nějakou stránku, která by po Vás chtěla zadat Vaše přihlašovací údaje do Aliexpress, určitě je nezadávejte. Stejně tak své přihlašovací údaje nikomu pod žádnou záminkou nesdělujte.

Pokud Vás kontatuje prodejce s tím, že např. odeslal zboží se zpožděním nebo došlo ke zpoždění v průběhu přepravy nebo poslali zboží jiným druhem dopravy a chtějí Vám nabídnout částečnou kompenzaci, zbystřete!

Čas od času se najde prodejce, který Vám dá špatné trekovací číslo, které je možná do stejné země, ale není na Vaši adresu. Nenechte se tedy ukolébat zbožím na cestě a pokud ho nebudete mít v ruce ve stanovený termín, otevřete spor. Jste chráněni jen do té doby, než lhůta pro otevření sporu a poté jeho dořešení, uplyne!

Jakmile přistoupíte na to, co po Vás kupující žádá a dáte "open dispute" a zvolíte částečnou kompenzaci, obchod se automaticky uzavře a nezáleží na tom, zda Vám již zboží dorazilo nebo ne! Pokud tedy podvodný prodejce zboží neodeslal, nedostanete zpět více, než byla Vámi přijatá částečná kompenzace!

Dobrý den, máte zkušenost s Alliexpres.com? Objednala jsem si u nich bundu, uvedli už i sledovací číslo zásilky a že do dodání zboží zbývá ještě 33 dnů, 5 hodin, 20 minut a 23 sekund. Dnes mi po týdnu přišla od nich zpráva:
Hello, friends, we send shipping delay (already sent shipping), so we need compensate you 3USD, you can send partial refund disputes (you can choose a partial refund disputes), we wait compensate you, thank you
A pak druhá zpráva
Hello, friends, Please send a dispute , we compensate you today, tomorrow compensation will end, thank you lin huan
Co to po mě chtějí? Dodají bundu, třeba později? Nebo ji nedodají vůbec? A co mi mají kompenzovat? Mám prý otevřít spor. Ten překlad je divný a nerozumím mu. Poradí někdo? Jsem absolutní analfabet na angličtinu. Velice děkuji,Ola.

Zdroj z Poraďte.cz

Dear All i bought tablet in ali express and shipment method was DHL, after i made a payment and waited 10 days item did not come to me, i opened a dispute and seller responded as attached
2014-06-06 03:58:08 Hello, friends, we no send DHL shipping, we send cheap China Post Air Mail shipping (already send shipping), so we need compensate you 10USD, you can send partial refund disputes (you can choose a partial refund disputes), we wait compensate you, thank you.
I accepted the dispute then my status was closed, order nr is 62351140343054, i have contacted several time seller does not respond, also talked to online aliexpress agents, they said that i was cheated by seller and they can not do anything, even though i trusted aliexpress and made payment and it was don in their web. is there anyone had same problems as me and tell me how to get refund. i asked agent to give me an e-mail where i can make complaint perhaps in their legal department they said that they are sorry but can not do that and they closed cheating with me i did that with 5 agents in the same night but non of them helped me. than kyou