Pokud máte nějaký dotaz k Vaší zásilce, můžete prodejce kontaktovat buď přímo - neformální cestou nebo v případě problému, můžete rovnou otevřít spor (nejdříve 5 dní po odeslání zásilky prodejcem a nově můžete spor otevřít do 15ti dnů od vypršení ochranné lhůty Aliexpress).
Kromě výše uvedených způsobů, můžete ještě pro online dotazy kontaktovat pracovníky Help Desk - Zákaznické centrum. Stačí jen vybrat obor, na který se chcete ptát, pod ním zvolit otázku, odkliknout, že Vám nepomohla a až potom se Vám zaktivuje políčko pro online kontakt
Přes oranžovou ikonku ve tvaru obálky "contact seller" se dostanete na stránku, na kterou rovnou můžete do k tomu účelu určeného pole, napsat vzkaz nebo tam najdete kontakt na chat nebo e-mail.
Pokud máte se zásilkou problém - nedorazila ve stanoveném termínu a blíží se čas do vypršení ochranné lhůty Aliexpress nebo nejste se zbožím spokojeni - můžete otevřít formální spor. Tlačítko "open dispute" vidíte jak v přehledu objednávek "my orders", tak v detailu objednávky.
Vyplníte formulář, popíšete, jaký máte se zbožím problém (případně vložíte fotografie) a zvolíte, zda chcete zboží vyměnit, žádáte částečné odškodnění nebo případně úplné.
Formální spor, můžete otevřít počínaje šestým dnem od odeslání zásilky a pokud zásilka nedorazí včas, až do 15dnů od uzavření objednávky.
Po odeslání formuláře, má prodejce 15 dní na to, aby Vám odpověděl a pokusil se s Vámi dosáhnout řešení tak, aby byly obě strany spokojené. Pokud se dohody nedosáhne během 15 dnů, spor automaticky eskaluje a do sporu vstupuje Aliexpress.
Pokud máte dojem, že prodejce nekomunikuje nebo spor nepostupuje ke zdárnému řešení, nemusíte s eskalováním sporu, čekat na vypršení 15 denní lhůty. Můžete sami eskalovat spor po třech dnech od zahájení sporu.