Nedodané zboží

od: Boris » ne 17. 12. 2017, 11:15

Dobrý den. Na ebay jsem objednal zboží, které sice bylo odesláno, ale nebylo dodáno. Zaplaceno bylo přes PayPal dne 30. srpna. Poslední záznam z přepravy je z 22. září : In Transit with Destination Carrier. Kontaktoval jsem ebay a ti mi napsali, že zboží bylo odesláno a že mi peníze vrátit nemohou. Prodejce na zprávy přes "contact seller" nereaguje. Bohužel jsem nevěděl, že se má otevřít spor. Jak mohu nyní postupovat, když už je jak 30ti denní lhůta, tak 180denní lhůta pro PayPal pryč? Mohu se ještě nějak bránit? Předem děkuji za odpověď.

Počet odpovědí: 7 | poslední aktualizace: čt 21. 12. 2017, 11:14

od: admin » ne 17. 12. 2017, 13:25
Dobrý den, nevím, jakým způsobem jste kontaktoval eBay, každopádně reklamaci by Vám zamítli z důvodu že zboží bylo dodáno, nikoliv jen odesláno. Máte sledovací číslo pro sledování zásilky po ČR, případně si ho zkusil dohledat přes návod, který mám na stránkách? Pak budete vědět, co se se zbožím stalo a případně budete moci otevřít spor na PayPal - 180 dní od zaplacení tj půl roku, což pokud jste zaplatil 30.srpna, ještě není.
 
od: Boris » ne 17. 12. 2017, 22:31

Dobrý den.

Děkuji moc za super zprávu. Špatně jsem to spočítal a máte pravdu, že 180 dní to ještě není. Každopádně mi skutečně odpověděli, že mi nevyhoví kvůli tomu, že mají od prodejce zprávu, že zásilku odeslal a na další zprávy ode mne již nereagovali. V příloze zasílám kopii odpovědi z ebay a detaily o přepravě. Do ČR se to dle mého názoru ani nedostalo.

Myslíte, že mi tedy nyní zbývá pouze reklamace u PayPal?

Děkuji předem za Váš drahocený čas.

Boris Čičman.

 
od: admin » po 18. 12. 2017, 19:05
Dobrý den, neposlal jste to trekovací číslo. Trekování z eBay náhledu bude jen v zahraničí. Vy potřebujete dohledat trekovací číslo přepravce, který zásilku vezl v ČR. Tam pak podrobněji uvidíte, co se se zásilkou stalo. Můj osobní názor je ten, že se zboží vrátilo zpět prodejci - v uvedené adrese jste totiž použil diakritiku a ta zlobí - písmenko s diakritikou nahradí nesmyslný znak - vše je automatizované a pak se adresa jeví jako neexistující. Je to jen můj osobní tip, najděte to sledovací číslo.
 
od: Boris » po 18. 12. 2017, 21:05

Dobrý den.

Děkuji za pomoc. Trekovací číslo je UPAAA000000238309949. Po otevření parceltrackingu na mě vyjede to samé co na ebay a po kliknutí na "track on carrier's website to píše Parcel not found. Obrázky z obrazovky zasílám v příloze. Tak teď nevím co s tím. Mám se ještě vůbec znova obracet na prodejce a zaslat mu adresu bez diakritiky?

Předem moc děkuji za odpověď.

 
od: admin » st 20. 12. 2017, 13:10

Dobrý den,

napsala jsem za Vás na zákaznický servis do Pitney Bowes s trekovacím číslem, které jste mi zaslal na jejich email pbisgspcs@pb.com.

Zaslali mi odpověď a jste v kopii emailu. Je to tak, jak jsem Vám psala - zásilka se vrátila zpět - v emailu je odkaz na lokálního přepravce DPD. Řiďte se instrukcemi v emailu - odpovězte na jejich zaslaný email a zašlete jim jméno, přesnou adresu a kontakt na Vás tak, jak požadují - prosím bez diaktritiky! Měli by Vám zásilku doručit znovu - v emailu je upozornění, že to může trvat i šest týdnů.

Tu diakritiku si v adrese na eBay opravte, ať to máte ošetřené i do budoucna.

Snad teď již vše dopadne dobře a zásilky se dočkáte.

Hezký den

Míla

Jaknakupovatna.cz

 
od: Boris » st 20. 12. 2017, 22:07

Jste naprosto úžasná. Děkuji Vám moc. Kontaktní údaje jsem už zaslal. Mohu se Vám nějak odměnit? Alespoň bonbonieru, že bych poslal..? :)

 
od: admin » čt 21. 12. 2017, 11:14

Pro mě bude největší satisfakce, až budete mít v ruce svou zásilku ;)