Warning: Use of undefined constant nick - assumed 'nick' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/hosting/jaknakupovatna.cz/www/diskuze/forum-odpoved.php on line 4
Odpověď na otázku

Vložit odpověď na:

Adamová Oľga » st 04. 04. 2018, 11:10

Dobrý deň,

prosím o poskytnutie pomoci pri nákupe tovaru na Alliexpresse, keď som si objednala a zaplatila tovar 28.3.2018 a už 1.4.2018 mi poslali 4 emaily, že tovar je vypredaný, že môžem tovar vymeniť za druhý, alebo zrušiť objednávku. Rada by som ten tovar aj vymenila, ale nie u toho istého predajcu, a či môžem tú pôvodnú platbu použiť u druhého predajcu a prípadný rozdiel doplatiť. Môžem mu pslať správu emailom aj po slovenský? Ďakujem za radu. Adamová

vaše jméno: 
 
váš mail: 
(tento nepovinný údaj je skrytý, slouží pouze k posílání odpovědí na mail)
 

Můžete vložit až 3 obrázky (max. 5MB).





Upozornit na odpověď e-mailem.

Upozornění: administrátor může změnit předmět dotazu. Tento předmět by měl vystihovat podstatu otázky a být psaný s diakritikou. Děkujeme za pochopení.