Dobrý den,
tady máte popsáno, jak zrušit objednávku:
Zrušení položek nebo objednávek
Položky nebo objednávky, které zatím nebyly odeslány, můžete zrušit v části Objednávka ve svém účtu.
Jak zrušit položku nebo celou objednávku:
Přejděte na stránku Moje objednávky.
Klikněte na možnost Zrušit položky
Poznámka:
Pokud jste objednávku zadali u prodejce třetí strany, budete mít na zrušení jen 30 minut.
Pokud již objednávka byla odeslána, tato možnost nebude dostupná. Můžete kliknout na možnost Požádat o zrušení, nezaručujeme však, že se to podaří. Do jedné hodiny dostanete e-mail, který vás informuje, zda bylo zrušení možné provést.
Ve svém účtu nemůžete rušit dárkové poukázky. Pokud potřebujete zrušit dárkovou poukázku, kontaktujte nás.
Zaškrtněte políčka vedle položek, které chcete z objednávky odstranit. Pokud chcete zrušit celou objednávku, vyberte všechny položky.
Až budete hotovi, klikněte na možnost Zrušit vybrané položky.
Po zrušení vám na e-mailovou adresu vašeho účtu pošleme zprávu s potvrzením.
Potvrzení zrušení objednávky najdete také na stránce Vaše objednávky. Pokud se objednávka zobrazuje v části Zrušené objednávky, znamená to, že byla úspěšně zrušena.
Pokud byla objednávka odeslána přímo ze služby Amazon.de a nelze ji upravit, můžete balíček odmítnout nebo vrátit pomocí online centra pro vrácení .
Jestliže byla objednávka odeslána přímo od prodejce a nelze ji upravit, požádejte prodejce o další pokyny. Další informace o tom, jak prodejce kontaktovat, najdete na stránce Kontaktování prodejců třetích stran.
Pokud již vaše objednávka byla odeslána od externího prodejce, bude třeba ho kontaktovat pomocí možnosti Odeslat schválení zrušení. Další informace najdete na našich stránkách služby Marketplace.
Zrušení účtu popsáno zde: https://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html/ref=hp_left_v4_sib?ie=UTF8&nodeId=201945400
Je třeba kontaktovat pracovníky Amazonu a o zrušení účtu zažádat.
Hezký den
Míla