Warning: Use of undefined constant nick - assumed 'nick' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/hosting/jaknakupovatna.cz/www/diskuze/forum-odpoved.php on line 4
Odpověď na otázku

Vložit odpověď na:

Eva » pá 17. 11. 2017, 19:37

Ahoj,

přesně totéž se mi stalo minulou sobotu, nakoupila jsem, zaplatila, peníze se mi strhly, viděla jsem všechny objdnávky, ale při dalším přihlášení jsem žádné objednávky neměla. Od neděle to nahlašuji na zákaznické podpoře, ale jediný úspěch jsem zaznamenala dnes, když tomu přiřadili nějaké ID číslo, pod kterým to budou řešit. Pokaždé mi slíbí, že tu budou řešit jejich IT, ale stále nic. Žádala jsem, aby podle plateb visa kartou dohledali objednávky a přidali mi je na účet, ale stále se tak nestalo. Bojím se, že když mi zboží nedojde, nebudu se moct nijak bránit. Dohledala jsem sama některé z nakupovaných věcí a vidím tam svoje objednávky, takže teoreticky by zboží mělo dorazit, ale jinak jsem tedy vyhodila docela dost peněz. Jejich zákaznická podpora funguje fakt skvěle - všechno slíbí, ale nic neudělají.

vaše jméno: 
 
váš mail: 
(tento nepovinný údaj je skrytý, slouží pouze k posílání odpovědí na mail)
 

Můžete vložit až 3 obrázky (max. 5MB).





Upozornit na odpověď e-mailem.

Upozornění: administrátor může změnit předmět dotazu. Tento předmět by měl vystihovat podstatu otázky a být psaný s diakritikou. Děkujeme za pochopení.