Warning: Use of undefined constant nick - assumed 'nick' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/hosting/jaknakupovatna.cz/www/diskuze/forum-odpoved.php on line 4
Odpověď na otázku

Vložit odpověď na:

EL » so 31. 08. 2019, 09:24

Dobrý den,

mám takový specifický problém s nákupem na Ebay.Zakoupila jsem tam kočárek a prodejce ho poslal rozdělený na 2 části.Dolní část kočárku(podvozek)mi přišla v pořádku a včas,ale horní část(korba) ještě nikoliv.Nakoupila jsem 31.7. a mělo to přijít nejpozději do 1.září,což je zítra.Prodejce spolupracuje a intenzívně prý balík hledá.Ale co mám teď dělat,když se vlastně jedná o 2 balíky,ale jedno zboží?Mám dát zboží nedodáno nebo zboží vrátit,protože je neúplné?Na zákaznické podpoře mi radí,zboží vrátit,ale co když mi mezitím ta korba přjde?To zas nebudu mít podvozek.Navíc nevím,jakou společností bych to nechala přepravovat,prodejce to poslal DHL,ale v ČR to už přepravoval PPL.A peníze mi vrátí,až bude zboží zpět u prodejce?Co když mezitím přijde ten druhý balík?Kdyby byl jen jeden balík,tak je to jednoduché,dám,že zboží nepřišlo,ale jak postupovat,když je zásilka takto rozdělena na dvě části?

vaše jméno: 
 
váš mail: 
(tento nepovinný údaj je skrytý, slouží pouze k posílání odpovědí na mail)
 

Můžete vložit až 3 obrázky (max. 5MB).





Upozornit na odpověď e-mailem.

Upozornění: administrátor může změnit předmět dotazu. Tento předmět by měl vystihovat podstatu otázky a být psaný s diakritikou. Děkujeme za pochopení.