Dobrý den, nepíšete, jestli jste platila za dopravu a zda balíček šel sledovat. Tak všeobecně: pokud by nešel sledovat, bylo by vše jednodušší, protože byste mohla říct, že balíček zkrátka nedorazil a prodejce by neměl jak zjistit, že jste si jej "jen" nevyzvedla. Pokud ovšem trekovatelný byl, pak bude prodejce čekat, než se mu balíček vrátí - pokud jej vrací pošta, nebude jej velmi pravděpodobně možné trekovat zpět a pokud se balíček ztratí a k prodejci nedoputuje, pak s žádostí o vrácení peněz neuspějete. Pokud se balíček prodejci vrátí, budete mít nárok po otevření sporu na vrácení peněz bez nákladů na přepravu. Ani u nás v ČR, když odmítnete převzít zásilku z eshopu a pošta jí vrátí zpět, nebudete platit poštovné za cestu zpět k prodejci..