Warning: Use of undefined constant nick - assumed 'nick' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/hosting/jaknakupovatna.cz/www/diskuze/forum-odpoved.php on line 4
Odpověď na otázku

Vložit odpověď na:

admin » čt 17. 05. 2018, 12:03

Dobrý den, nepíšete, jestli jste platila za dopravu a zda balíček šel sledovat. Tak všeobecně: pokud by nešel sledovat, bylo by vše jednodušší, protože byste mohla říct, že balíček zkrátka nedorazil a prodejce by neměl jak zjistit, že jste si jej "jen" nevyzvedla. Pokud ovšem trekovatelný byl, pak bude prodejce čekat, než se mu balíček vrátí - pokud jej vrací pošta, nebude jej velmi pravděpodobně možné trekovat zpět a pokud se balíček ztratí a k prodejci nedoputuje, pak s žádostí o vrácení peněz neuspějete. Pokud se balíček prodejci vrátí, budete mít nárok po otevření sporu na vrácení peněz bez nákladů na přepravu. Ani u nás v ČR, když odmítnete převzít zásilku z eshopu a pošta jí vrátí zpět, nebudete platit poštovné za cestu zpět k prodejci..

vaše jméno: 
 
váš mail: 
(tento nepovinný údaj je skrytý, slouží pouze k posílání odpovědí na mail)
 

Můžete vložit až 3 obrázky (max. 5MB).





Upozornit na odpověď e-mailem.

Upozornění: administrátor může změnit předmět dotazu. Tento předmět by měl vystihovat podstatu otázky a být psaný s diakritikou. Děkujeme za pochopení.