Postup pri nákupe tovaru

od: evanka » út 26. 06. 2018, 09:24

Dobrý deň, včera som si objednala viac druhov tovaru,zaplatila ako ste mi radili, ale pri 2 položkách je uvedené, že čaká na zásielku - zostávajúci čas 2 dni 9 hodín, 25 minút. Vedľa je uvedené, že mám predlžiť čas spracovania, alebo zrušiť objednávku. Prosím, ako mám ďalej postupovať. Pri ostatných je to v poriadku, keď je uvedené, že čakať na zásielku - potvrdiť prijatie. Ďakujem.

Počet odpovědí: 1 | poslední aktualizace: út 26. 06. 2018, 09:42

od: admin » út 26. 06. 2018, 09:42
Dobrý den, ten čas 2 dny a 9 hodin je lhůta pro prodejce na odeslání objednávky. Ostatní prodejci zásilku odeslali tak rychle, že jste neměla možnost u nich tuto lhůtu zahlédnout. Zatím vyčkejte, pokud by se blížil čas vypršení, pak po domluvě s prodejcem teprve můžete prodejci čas na odeslání prodloužit nebo se objednávka zruší automaticky sama po vypršení toho časového limitu. Moc se ale nestává, že by prodejce zboží nestihl odeslat. Tlačítko pro zrušení objednávky slouží pro ty, kteří by chtěli z nějakého důvodu dvou objednávku zrušit ještě než jí prodejce odešle.