Problém s vrácením zboží

od: René Dus » út 06. 03. 2018, 22:16

Dne 1.2. 2018 jsem zakoupil na Ebay použitý fotoaparát Canon 5D Mark III s příslušenstvím placeno službou paypal. Tento byl doručen na moji adresu 13.2.2018, bohužel však neodpovídal popisu, neboť se neshodovalo seriové číslo na krabici se seriovým číslem přístroje a hlavně se u něj ihned projevil vadný USB port znemožňující propojení s PC o čemž jsem ihned informoval prodejce. Doporučil mi kontaktovat servis s možnou spoluúčastí na opravě, bohužel předpokládaná cena opravy by činila 10000 CZK ( cca 350 GBP) a tudíž jsme se dohodli na vrácení zboží. Fotoaparát byl urychleně odeslán na adresu uvedenou na ebay jako Business seller information (uvedena na stránce se zbožím i v profilu prodejce službou EMS a dle tracking information doručen 22.2.2018. Prodejce však tvrdí, že zásilku neobdržel a toto je jejich stará adresa a pro vrácení zboží používají adresu jinou. Nyní jsem v situaci kdy jsem zaplatil značnou finanční sumu včetně vysokého poštovného a nemám ani fotoaparát ani peníze. Provedl jsem i reklamaci na poštovním úřadě, ale dle jejich sdělení mi bude v případě prokázaní ztráty zásilky z jejich strany vyplaceno pouze 4500 CZK (155 GBP) což je pouze zlomek zaplacené ceny i přes uvedenou celkovou sumu zásilky (1000 GBP). Předem děkuji za jakoukoliv pomoc s daným problémem.

Počet odpovědí: 1 | poslední aktualizace: st 07. 03. 2018, 11:29

od: admin » st 07. 03. 2018, 11:29

Dobrý den, prodejce Vám měl zaslat shipping label nebo prepaid label v případě, že by poštovné hradil on a ten jste měl jen nalepit na balíček.. Pokud už se stalo co se stalo, nedokáži bohužel poradit. Zkuste ještě kontaktovat zákaznický servis eBay, zda neporadí.