Nedošlo zboží, peníze jinde

od: Johana » čt 07. 12. 2017, 17:00

Dobrý den,

mám dotaz ohledně nákupu na amazon.com V září mi tam kamarádka nakupovala zboíží za 185,34 dolarů, Objednací číslo 112-0358063-9639429. Peníze byly odečteny, ale nedostaly se k prodejci a ten mi tudíž neposlal zboží.

Peníze jsou ted v centrále amazonu pro evropu a všichni dělají "mrtvého" brouka. Nemám ani peníze, ani zboží.Nepřišel ani potvrzovací mail o nákupu, ale peníze si strhli. Jak bych měla postupovat?

Děkuji, Johana Nemejc

Počet odpovědí: 1 | poslední aktualizace: pá 08. 12. 2017, 13:13

od: admin » pá 08. 12. 2017, 13:13
Dobrý den, nezbývá než vytrvale komunikovat se zákaznickou podporou, dokud nedostanete peníze zpět.